Bus Story 2/2
Příběh o dopravě má pokračování, dostal jsem odpověď od Ropidu. Jsem rád, že jsem se nedozvěděl nic nového, protože jsem to tušil. Ale aspoň to mám potvrzené. Podle všeho reklamační oddělení začínají opět fungovat. Aspoň že tak.
Citace obdrženého e-mailu:
Vážený pane Hrdličko,
provoz příměstských linek Pražské integrované dopravy závisí na finančních možnostech Krajského úřadu Středočeského kraje a jednotlivých obcí, kterými tato linka projíždí. Každý spoj musí být objednán ze strany Krajského úřadu Středočeského kraje a obecních úřadů jednotlivých obcí po trase linky, které následně hradí provoz této linky. Z toho plyne, že naše organizace plánuje příměstskou dopravu na základě toho, jakou si Středočeský krajský úřad a zainteresované obce objednají a následně pak i danému dopravci zaplatí.
V tomto konkrétním případě podporuje Brandýs nad Labem spojení s Prahou k zastávce metra na Černém Mostě z důvodu kratší trasy a tedy nižších nákladů na provoz. Obec Podolanka si doplatila navíc některé spoje, které tedy končí podle jejich požadavku a finančních možností v Podolance.
Každý autobus musí být označen v přední části zřetelně cílovou zastávkou. Pokud tedy spoj končí v Podolance je tato informace uvedena i na autobuse. Pokud se stává, že autobus má na čelním skle označení Brandýs (případně není označen vůbec) a končí v Podolance, jedná se o chybu, kterou můžeme řešit s dopravcem pouze pokud máme k dispozici datum, čas, číslo autobusu. V ideálním případě, aby řidič nemohl tvrdit, že se stížnost nezakládá na pravdě je nejlepším důkazem fotografie. Bez uvedení těchto informací nelze stížnost řešit.
Za nepříjemnosti při cestování linkami PID se omlouváme.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Miloš JELÍNEK
ODBOR MARKETINGU
zástupce vedoucího odboru